3 maj 2010

3/5

HEEEEY!

Sista hyran är betald så att nu kan ju jag spendera allt jag har kvar på precis vad jag vill typ. HA!

Jag har en EXTREM pluggvecka framför mig. Börjar 9.30 flera dagar nu (=MORD med spansk dygnsrytm sett) och om en vecka har jag civitenta. Spaniens historia från tidernas begynnelse och framåt. Haha.. ha. Men sen! SEN! Då kommer mina päron och min sis hit! Riktigt laj ska det bli och jag har börjat klura lite på vad jag ska visa dem för ställen.

Har inte så mycket att rapportera om angående helgen eftersom jag mest var sjuk. Trodde kanske först att de där supertabletterna var lite bättre än de var, och så ropade jag hej innan jag var över ån=frisk.

En mysig sak som jag gjorde dock: jag, Ida och Dani var ute och åt, och det har jag faktiskt gjort så himla lite här. Tapa tapa på Passeig de Grácia, kan definitivt rekommenderas.

Idag regnar det och är kallt, vädret här är verkligen schizo ibland. Idag är det dock ok eftersom jag behöver plugga. Nu, banne mig. Carpe diem, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar