25 maj 2010

Skillad dag!

Sista tentan avklarad!!!

Fick även tillbaka de två gamla och fick: G på textanalysen och.... V verkligen G på historian!!! Hujeda mig säger jag bara!

Firade med shopping på primark. Hittade inte så mycket dock. Är nästan klar med texten också, och sen är jag inget annat än KLAAAR! (och så håller vi tummarna för att grammatiktentan idag gick bra)

Emma är här också så all ledig tid går till henne. Det är mysigt. Och idag fyller Jossan år. Och imorgon ska vi till Sitges. OCH. Stort och. PÅ MÅNDAG FLYTTAR JAG! Sjukt. Det jag ville få fram var iaf att de är mycket nu. Väldigt mycket, men mycket kul!

Lyckades dessutom just få en spansk telefonförsäljare att lägga ner på bara 21 sek. Skillat.

1 kommentar:

  1. Vänta, what, hej och hå: finns Primark i Spanien eller har du bara dragit till England utan min vetskap? Je suis confused... Puss på dig gullet, ser fram emot tills vi ses!

    SvaraRadera