18 apr. 2010

Lo sientoooo

Inaktivitet. Inte ok. Eller? Jag har MYCKET att stå i här i Barca. För er som (enligt mig, helt omotiverat) oroat sig över min alkoholkonsumtion kan jag säga att jag var på en väldigt nykter pysselkväll i fredags. Det var riktigt mysigt.

Igår var det dock dags för en redig Tibifest igen. Josef fyllde 21 och det gör man ju bara en gång. Många körde järnet som om det inte fanns någon morgondag. Men här är den ju nu. Och jag är glad att skötsamma lilla jag kunde pallra mig upp imorse och gå och fika med klassisar. Det hade inte alla klarat så att säga.

Kul var det. I veckan kommer min älskade Mandie hit och det är så sjuuuukt kul att jag inte vet var jag ska ta vägen. Wohooooo!

1 kommentar:

  1. Anna, gor du nat annat an festar? ;) Det gor (inte) jag...hehe! Puss fran East

    SvaraRadera