7 apr. 2010

Martes? Miercoles?

Idag har jag varit hemma och pluggat och degat och bakisat. Jag har ingen koll på vad för dag det är riktigt. Dock har jag tänkt på mycket annat. Detta:

Messi är fan bäst. Det är typ fusk att ha honom på sitt lag. OJ vad vi firade igår!

Hemma är det byggvecka och jag är inte där. Det känns fel fel fel.

Google translate är så himla kul ibland.

Jag har en ny absolut favoritlåt. Har du spotifyyy så kan du lyssna här. Den är fantastisk. 

Jonas har åkt hem och POFF så blev det tomt. Och stökigt. Messy. Messi. Haha, tråkig tjej.

Jag ÄR sämst på att lägga upp bilder. Säger som till grannen som klagade kl 3 i torsdagsnatt, lo siento muchissimo. Han köpte det. Det var lugnt. Här kommer bilder:


Min nya lilla kompis Pepe och jag var på IKEA

Han var även med en sväng på Grisbaren. Gillade mojiton.

Vi hade feeest.

Jonas hittade sig en teater.

Jonas och Pepe och jag gick på lägenhetsvisning på ett place som verkade schysst.Aj den va dåååli!

Vi gick på fest hos Camilla och Ida i Raval och hade kul. Jag iaf.

De andra verkade ha kul på Razzmatazz however. Tur!

1 kommentar:

  1. sa lange man har med sig en pingvin sa ordnar sig allt liksom. fan vad jag gillar pingviner! puss fran east

    SvaraRadera